Saturday, 4 January 2014

ladurée mania

Hi everybody! First of all, I wish all the best and all the health for this new 2014 year so HAPPY NEW YEAR! I know it's a little bit late but I've been quite busy. I also know that this is my first post of this very new year. I will also probably be doing either an instagram year review or an "instagram lately post". For the moment, this first post will about my latest shopping and Ladurée addiction!  

Bonjour tous le monde! Pour commencer, je vous souhaites à toutes et à tous plein de bonnes choses et une bonne santé pour 2014 donc TRÈS BONNE ANNÉE! Je sais que je suis un peu en retard mais j'ai été un peu débordée ces derniers temps. Je sais également que ceci est mon premier post de cette nouvelle année. Je ferais sûrement dans les jours à venir sois un post avec des photos instagram de cette année 2013, sois un post "instagram dernièrement". Pour le moment, voici ce premier post sur mes récents achats et mon addiction à la maison Ladurée

Wild Strawberries & Brioche duo candles (46€ for the duo box, 20h of burning each). I hesitated between this duo and the limited edition of city box (the Tokyo one smelling tea!) Maybe I'll take that one at the airport if they still have it! Price is 51-53€ for a big candle (50h of burning). 

Duo de bougie Fraise des Bois & Brioche (46€ pour le coffret duo, avec 20h de combustion pour chaque bougie). J'ai aussi hésité à prendre une grosse bougie de la collection limitée des villes du monde. Celle de Tokyo sentant le thé a été mon coup de coeur! Peut être que je la prendrais à l'aéroport si elle y est encore... Pour les prix, comptez entre 51 et 53€ pour les grosses bougies (50h de combustion). 


And obviously I couldn't resist for a sweet box as I'm the ultimate macaron lover! 40,70€ for 18 macaron with the collection box called "Bonaparte". 

Et bien sur, impossible de resister à leurs délices sucrés, surtout moi étant une amoureuse de macarons! 40,70€ pour les 18 macarons dans la boîte à collectionner "Bonaparte".  

1 comment:

  1. Oh, I love the post. The candles look so cute! I want them too! :) and believe it or not, I've never tasted a Macaron. I guess I'm missing something! :)

    But dear, you have a great blog. It's always a pleasure to read it. <3

    ReplyDelete