Friday, 24 January 2014

london through phone

If you follow my instagram account, you probably noticed that I went to London for a few days with my parents. Here are some snaps that I took!

Si vous suivez mon compte instagram vous savez sûrement que je suis partie à Londres pour quelques jours avec mes parents. Voici quelques petits clichés!


1. Me, on my way to London in the train 2. Our hotel room 3. The hotel, Montcalm 4. New undies and yoga pants hehe (sales and shopping haul article soon!)

1. Dans le train, en direction de Londres 2. Notre chambre d'hôtel 3. L'hôtel: Montcalm 4. Nouveaux petits dessous et legging de yoga hehe (bientôt un article avec mes achats Londoniens + soldes)


My parents and I, they came all the way from Paris by car

Mes parents, venus de Paris en voiture


1. Selfridges at night 2, 3, 4. Our favorite restaurant in London (Japanese food): Ikeda, on 30th Brook St. 

1. Selfridges le soir 2, 3, 4. Notre restaurant favoris à Londres (cuisine Japonaise): Ikeda au 30 Brook Street


1. Preparing in my room for the second day out 2. Hermès goodies from the Hotel 3. Liberty 4. Regent Street

1. Préparation du matin dans ma chambre 2. Petites surprises Hermès de l'hôtel (gel douche et compagnie) 3. Liberty 4. Regent Street


1. London by night 2. Selfie at the Hotel, before going to the restaurant 3. My last mojito at the bar 4. Last day champion breakfast 

1. Londres de nuit 2. Petite selfie à l'hôtel, avant d'aller au restaurant 3. Mon dernier mojito au bar 4. Dernier jour: petit déjeuner de champion


1, 2. St Pancras Intl, 3. On my way home and sad 4. The food that my parents brought from France haha (all organic and healthy stuff!)

1, 2. Gare de St Pancras 3. Retour à la maison, triste 4. Toute la nourriture ramenée de France haha (que des bonnes choses bio et saines!) 

2 comments: